Wikia

150px-HeinrichI.jpg
Heinrich I, ook wel bekend als Heinrich van de Fowler was een slechte krijgsheer - de eerste koning van Duitsland - die een campagne gelanceerd van de verovering in het middeleeuwse Europa. Hij had bestudeerde de zwarte kunsten en gebruikte ze in zijn voordeel door het verhogen van een leger van ondode krijgers, de Dark Knights. In het introfilmpje, een welwillende tovenaar Heinrich confronteert op zoek naar zijn schrikbewind einde en na een kort gevecht beseft dat hij niet kan vernietigen Heinrich, zodat hij in plaats daarvan op magische wijze de tiran in limbo afdichtingen.

Na vele jaren, Heinrich werd weer tot leven gebracht door SS Hoge Priesteres Marianna Blavatsky en was enthousiast om zijn bewind van terreur te hervatten. Helaas voelde hij de aanwezigheid van de Amerikaanse soldaat BJ Blazkowicz die hem geconfronteerd worden in een duel. Na een hevig gevecht, was Heinrich uiteindelijk vernietigd door Blazkowicz, ervoor te zorgen dat de krijgsheer bevoegdheden niet zal worden gebruikt door de SS Paranormale Divisie.

Around Wikia's network

Random Wiki