Wikia

Wolfenstein wiki

Startpagina

Overleg2
40 pagina's
op deze wiki
Globaal beveiliging.png
Wolfenstein.pngWolfenstein Wiki Wolfenstein.png
De wiki gaat over Wolfenstein iedereen kan bewerken.
40 artikels op deze wiki.


Welkom op de Nederlandse Wolfenstein Wiki
DM.pngDe Wolfenstein Wiki toont spoilers over de avonturen. Lees dus op eigen risico! Community PortalWiki tutorialHelp pages

We zijn op het moment aan het werk met 40 artikelen sinds 10 augustus 2011.

NL-nieuws.png
  • 31 oktober Betere hoofdpagina geplaatst.
  • 31 oktober Geef je mening over de nieuwe hoofdpagina. zie hier: mening

NL-uitgelicht.png
DeChain Gun is een automatisch wapen gebruikt in Wolfenstein 3D. Het heeft het hoogste percentage van het vuur in het spel, waardoor het de meest krachtige wapen. Het is handig tegen grote menigten en bazen. De Chain Gun kan eerst worden gevonden in E1M2.

De Chaingun is ook het wapen gebruikt door de meeste bazen, en overigens is de meest nuttige tegen hen, ook al zullen ze nooit laten vallen als een verslagen.

Strategieën

Cgs.png

De Chain Gun de wereld van grafisch in de pc, Lost Episodes en Mac-poort

Zoals eerder gezegd, de Chain Gun blinkt uit op het vernietigen van grote groepen van de bewakers. Probeer rond middellange-afstand van de menigte voor het bakken. Dit maakt het moeilijker voor de vijanden voor u en de enorme hoeveelheid van kogels de Chain Gun kan brand zal gemakkelijk de schade te vergoeden en nauwkeurigheid dropoff hit.

Geen gebruik maken van de Chain Gun tegen midden van de groepen vijanden (2-4 als er geen Mutant s) of grote groepen (5 +) van de Guards, dit te doen is een verspilling van munitie. In hogere moeilijkheidsgraden, moet je alle munitie je kunt krijgen.

NL-afbeelding.png
Cgs.png

De Chain Gun de wereld van grafisch in de pc, Lost Episodes en Mac-poort

NL-wistjedat.png
NL-links.png
Volg de Wolfenstein wiki op:

Share.png


Blogbericht aanmaken

Blogs

Meer zien >

Rond het netwerk van Wikia

Willekeurige wiki